Kontakt

 

Aarete saar

PROLOOG

Ulja nooruki Jim Hawkinsi valdusesse satub juhuse tahtel suur ja ihaldusväärne saladus — piraatide aarde peidukoha kaart. Kahjuks on see saladus jõudnud veel paljude kõrvu. 

See, mis nüüd järgneb, pole lõbusõit turismilaeval läbi eksootiliste maade, vaid karm reaalsus ookeani vetes. Seltskonnaks ei ole rõõmsad ja värvikad multifilmi-mereröövlid, vaid mitu karmi ja verejanulist kampa, kes on aarde vallutamiseks valmis kõigeks. See pole kerge ja lõbus mäng, vaid verine ja väga ohtlik seiklus.

1. PEATÜKK

Aardehimu on igal mereröövlil nii suur, et meeskondi nad ei moodusta vaid haaravad igaüks päästepaadi ja panevad tuhatnelja saare poole minema. Röövlid taipavad kiiresti, et saarele jõudmiseks on vaja täpsust, kiirust, osavust ja neid omadusi täitvat meeskonda. Nad vahetavad paate ja proovivad ikka uuesti ja uuesti kuni valmis on ideaalne meeskond. 

Tahes-tahtmata moodustatakse meeskonnad (tunnuseks eri värvi pearätid), kuna karmil saarel muudmoodi hakkama ei saa. Seejärel tahavad nad teada, kui tugev on nende meeskond antakse võimalusi (meeskondlikud jõukatsumised). 

2. PEATÜKK

Algab suur Aardejaht!  Igal meeskonnaliikmel on oma oskus ehk roll, mille otsustab meeskond vihje järgi. Keegi ei tea, mis rollikandjat ees ootab. Olgugi, et meeskondade eesmärk on leida aarded, on tegelikult saarel üks saladuslik eesmärk, mille meeskonnad avastavad alles seikluse lõpuks. Saarelt kogutud teadmisi ja aardeid tuleb võitmiseks targasti kasutada. 

Mäng põhineb seiklusjutu „Aarete saar” ainetel. Mängijad leiavad mängu käigus tuttavaid paroodilisi nüansse. Võistkonnad stardivad kaardilegendi järgi erinevates suundades ja/või eri ajavahemikega. Mängu võitmiseks peab läbima kõik kontrollpunktid õiges järjekorras ja lahendama ülesanded võimalikult kiiresti või võimalikult õigesti. Kokkuvõtvalt peavad mängijad: orjenteeruma nii kaardi, kui loodusmärkide abil, liikuma nii maal kui õhus erinevate liikumisvahenditega, lahendama nuputamise ülesandeid, mis on kombineeritud osavuse ülesannetega.

3. PEATÜKK

Tugevamad, kes veel elus, kroonitakse kapteniteks. Nõrgemaid ei heideta üle parda, kuid jäetakse varandusest ilma. Varandus saab kuuluda vaid vähestele.

Autasustamine!

Surnukirstul viisteist meest, oirassaa ja pudel rummi.

Ajaline kestvus kokku: kuni 3-4 h.